fira sofias mamma


haha (rotorn)
Har varit i tom tits hela dagen med skolan. Det var lite kul. Var med bästavän hela dagen. Vi sprang runt och gjorde lite saker. Mötte sen upp Amanda, Milica, Vendela och Rebecca och åt lunch med dom. Sen kom resten av gänget och vi snackade om fredag och vi bestämde heldag på flaten med fin middag och allt. Skitbra. Det sista jag och Sofia gjorde var att åka något som hette Rotorn. Åkte den med massa typ Linus, Oscar, Stefan och någon mer. Haha. Den var skitkul! Dog lite. Om 25 minuter jag, mamma och Elin cykla till Sofia och fira Camilla! Sofias mamma som fyller 50 år. Värsta jubileum ju. Har ju känt henne i drygt hela mitt liv. Klart man ska fira. Vi har med oss presenter och allt så ska vi käka middag där om massa. Myspys. Jaja, hejdå. ♥


Kommentarer
Postat av: Milica

Noap, jag hörde det från Cicci :P

2010-06-08 @ 17:30:03
URL: http://millli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0