lördag den 12 juni

Hej alla. Har haft en grymt kul dag. Mycket skratt. Men inget mer än vad det brukar vara med Sofia. Om ni förstår. Jag har ju varit hos Sofia hela dagen. Tog cykeln till Sofia runt tio i mjukiskläder och inge smink. Sofia låg i sängen när jag kom. Så jag hoppade på henne sen snackade vi en stund, jag hon och Camilla (sofias mamma). Sen började vi packa massa. Chillade, masserade varandra haha, lekte runt, satt vid datan, åt mat, åt choklad osv. Cyklade hem runt halv sju. Jag ska till Sofia imorgon också, runt nio, och säga hejdå på riktigt. Hihi.
Pappa har grillat och vi har precis käkat. Gotti gotti. Ska till Elin och se på film med folk nu. Puss ♥


Kommentarer
Postat av: evvi

skulle du och lilla sofia (haha, förlåt) åka och bada idag? =)

2010-06-13 @ 10:36:17
Postat av: evvi

okej, ja de låter ju trevligt :) hihih



jaa omm jag får ?

när skulle ni åka då?

2010-06-13 @ 10:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0