tack sofia för kvällen med småbarnen! haha :D


-Sofia&Sofia sötisaaar :D
Vet ni vem jag nyss kom hem ifrån? Sofia! Hon räddade min midsommar. Haha. Vi messade och hon undrade om jag vill komma över. Så jag tog bussen runt halv nio till henne. Dom hade gäster och deras barn var hur söta som helst. Vi körde lite kull och gungade med en tjej som hette Vera. Sen hade vi "picknick" med cola och chips på en filt. Vi snackade lite och så. Det var super trevligt. Tog bussen hem runt tio. Ville inte åka så sent hem då det redan var folk på bussen dit som skrek "Biiiiiiiiiiiraaaaaa!!!!!" och aa, ni fattar. Så.. ja. Hehe. Hanna har lite vänner här och jag sitter på mitt rum och tittar på en film och dricker läsk och chips.


Kommentarer
Postat av: Sofia

(Y) <333

2010-06-25 @ 23:05:41
Postat av: Diana

hahaha skön =D, "biiiiiiiiiraaa"

2010-06-26 @ 05:43:55
URL: http://dianarasool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0