the picture is taken by me. just so you know.


Glad midsommar på er alla. Orkar inte förklara hela min dag men kan skriva lite kortfattat:

-Vaknar
-Packar
-Laddar över musik till ipod
-Lunch
-Får skjuts till norra sköndal
-Åker till slussen
-Vandrar upp mot götgatan i hopp om att monki är öppet
-Monki är stängt
-Går till skrapan i solskenet, stängt
-Tar tbanan/bussen hem
-Köper plopp och fanta citron
-Sover

Japp. Och nu ligger jag i sängen mätt efter lite midsommar middag som syster Tove fixat. Sillwrap sen kärleksmums med jordgubbar och "grädde". Man tackar. Jag håller på att ladda över lite filmer och serier till ipoden också. As bra på flyget ju. Dock är det kanske lite jobbigt att titta på film på en sån liten skärm, men aja. Det är nått! Ni kanske undrar också varför jag inte är med föräldrarna. Dom är ute på landet, och jag vägrade följa med. Yes. Men det var okej för dom. HARE BRA. Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0