Juni 11, 2010. Skolavslutning.









Jag och Sofia fick skjuts av pappa och släpptes vid skolan runt tio. Åkte dit i klackskor men bytte till tygskor. Efter att sedan satt på mig dom igen. Hehe. Jaja. Klassen samlades i bgrummet och vi pratade lite, fick glass, körde musik quiz m.m. Jag bad klassen ställa sig och ta ett gruppfoto. Haha. Töntig som jag är. Men man vill ju se hur alla förändras. Ska göra samma sak i 7an, 8an och 9an också. Hihi.






Efter bgn så gick alla 6or till redaktionen och sjöng Den blomster tid nu kommer. Vackert vackert. Eller inte. Jaja. Det var kul. Kramade massa folk typ "Glad sommar" och sånt. =)





Måste bara säga att Diana var skitsöt på denna bild. Jaja. Alla gick ner till plan ett. Där var det scen framplockad och det var tjockt med folk runt hela hagen. Trångt med och jobbigt med klackskor ju. Vi lyssnade på när nior sjöng. Nior grät massa också. Folk fick priser, rektor tackade osv. Sofia grät också den söta lipsillen. Vi tog bussen hemmåt. Hade as ont i fötterna.








Alla åkte hem sen drog jag och Sofia på samma buss till Gamla stan. Där mötte vi Vendela och Milica. Vi vandrande omkring en stund bland de små mysiga gågatorna. Hittade ett skitmysigt fik långt ner i en gränd typ. Undangömt i en liten grotta kan man säga. Där fikade vi muffins, kladdkaka, chailatte och läsk. Satt och snackade om allt i en timme också. Mys var det. Sen vandrande vi runt bland de mysiga, trånga gågatorna. Hade allmänt kul, larvade oss, gick in i nån störd affär, kollade på turister, lekte turister m.m. Vi gick och köpte lite godis. Sedan vidare till en skitmysig Taco bar restaurang. Litet och trevligt. Vi satt där ett tag. Jag och Vendela dela på en stor Nacho deluxe och fia tog en Nacho bara. Vi drog oss hemmåt rätt tidigt och var hemma runt halv sju. Nice dag hörrni älsklingar. Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0