den 13 juni 2010, stan med Sofia och Evelina






- Öhm... Hehe ja jag bjuder på dessa bilder kan jag säga :D
Har gjort ganska mycket stuffs idag. Hehe. Först hos Sofia som jag sagt. Sen åt jag lunch och tog sedan bussen till gullmars med Evelina och Sofia. Sen tog vi tbanan till gamla stan. Mitt nya favorit ställe? Haha. Nej men vi åt först på Taco bar sen gick vi till vattnet och satt en stund i solen och snackade. Sedan gick vi och köpte godisremmar och vidare till ett café för att smyga in på toa. Vi gick vidare till slottet. Där var det massa folk och massa stånd. Vi köpte glass och läsk för fem kr. Nice huh. Vi satt oss på en trappa vid vattnet och åt och pratade. sen gick vi till Slussen och köpte jordgubbar sen åkte hem. Vi var hemma runt sex då åt jag mat hemma hos mig och dom hos sig. Tog bussen till Sofia sen och vi tre tittade på filmen Dear John. Skitbra film. Grät massa. Sorglig. Nu ska jag lägga mig. Upp tidigt imorrn. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0