FRÅN TORSDAGS (försenad)



Hejsan hoppsan. Jag är hemma och har varit det i en timme. Imorse skulle jag ta cykeln men hade glömt det. Jag håller då på att fixa mig till att gå till bussen. Sätter på mig skor och sånt. När jag ska gå så hittar jag inte min mobil. Jag springer runt och letar överallt. Får panik och skriker. Hade ju skitbråttom och höll nääästan på att börja gråta. Jag ringer mobilen om och om igen men inget hörs. Sen kom jag på att jag lagt den i källaren. Precis när jag ska gå kommer jag på att jag behöver ta cykeln. Lovade min tränare det. Och jag skulle vara där om tjugo minuter. Slänger på sportväskan och cyklar snabbt som fan till idrottsplatsen. Är där på bara tio minuter (!). Fett grymt. Kunde inte ens vägen först. Oj oj oj.

Det var i alla fall min morgon. Sen spelade vi fotboll, slägga och stavhopp. Åt pizza till lunch och sedan cyklade alla till en å. Där fanns det kanoter. Paddlade med äldre Mia och yngre Emil. Vi var grymma. Vi paddlade till Drevan. Där solade och badade alla små och stora. Påvägen hem välte Jocke och Elias kanot. Hehe. Lite roligt faktiskt. När vi kom tillbaks till idrottsplatsen åt vi mellis. Satt ute och hade roligt med Frida, Henke, Jocke och Embla sen. Haha. Var fett trött så fick skjuts hem av Henke och hans pappa. Med cykeln och allt. Asskönt. Ska dö en liten stund nu. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0