Albydag torsdag.








Oh yeah. Snygga bilder. Haha.  Näst sista "skoldagen" har spenderats i Alby med alla 6or. Milica kom till mig runt tjugo i nio och vid tio över nio tog vi cykeln till Alby. Jag skjutsade henne men uppskattade tiden lite fel så vi kom lite sent. Men det gjorde inget. Jag, Amanda och Milica badade det första vi gjorde. Sen var det samling och alla klasser gick till olika stationer för att börja på 5-kampen. Det var lite bolllekar, springlekar, tipsrunda och massa annat. Jag, Rebecca, Amanda, Milica och Vendela åt sen lunch tillsammans på en klippa/gräsplätt. Jag åt pastasallad (milicas på bilden och våra fantor). Hade rast med Sofia, Daniel, Linus, Oscar, Linus och Filip sen. Kuligt. Gungade, snackade och lajjade runt. Fick energituggummi av Linus. Blev lite speedad. Sen fortsatte vi med lekar och avslutade med säckhoppning. Jag kan säga att jag tror min klass vinner eller åtminståne kommer tvåa. Vi hade bästa resultat på typ tre grejer. Yeah. Efter vi slutat stannade jag och några andra kvar och badade en stund. Typ en timme. Vi hoppade från hopptorn och massa. Skitkul. Cyklade hem med Milica där bak sen. Aschill dag i alla fall. ☻


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0