we could stick around and see this night through


-Foto: Rebecka Wallberg | ©
Ledsen för dålig uppdatering. Igår var jag ju funktionär på skolmästerskapen i friidrott. Lite roligt sådär. Idag i skolan har jag redovisat svenska och fick MVG. Yes. Sedan redovisat matten. Skönt. Så nu är det bara 7c kvar i skolan sen är jag fäääärdig. Jaja, har varit mest med Rebecca och Natalija. Solade och så. Efter skolan tog jag bussen till Frida Carlsson. Hos Frida åt vi skagenröra på baguette, solade, läste tidning, kollade Fridas avslutningsklänning och klackskor. Sen skjutsade Fridas pappa mig till trollbäcken. Var hemma efter bara 10 minuter sen. Sen dess har jag lagat kantarellsoppa och tittat på Scrubs och How I met your mother. Snart kommer Sofia som ska sova här. Wiie. Vi hörs. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0