willy willy willy wonka

Shobre. Idag i skolan så tittade vi först på film i aulan. Som typ bio. Kalle och chokladfabriken var det. Haha älskar filmen. Choklad choklad choklad. Efter lunchen gick jag, Milica, Vendela, Natalija och Sofia (och massa andra från 6an + lärare) till skrubbabadet och badade. Jag och Natalija var i först. Sen kom resten. Vi simmade från en strand till klippor. Det var kallt men ändå skönt.

Efter skolan så mötte jag på Jasmine. Vi snackade på bussen och till sist så hängde hon med mig hem. Vi gick till mig först och lämnade min väska. Sen gick vi ner till sjön och satt på en klippa och snackade i någon timme om typ allt och inget. Massa människor osv. Det var i alla fall mysigt. Efter en stund gick vi till vivo och köpte polkacchoklad som vi satt och smaskade på under tiden vi väntade på hennes buss. Älskar i alla fall min chokladkaka. ♥


Så gullig. PROFILBILD JASMINE!


Kommentarer
Postat av: Amanda Fritzon

inte skrubbabadet, skrubba :)

2010-06-08 @ 23:42:42
URL: http://studioamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0