you are my princess all day.


-Titta vad duktig han var på kunga konserten! Låten är till kronprinsessan.
A men tjenare folket. Vaknade tidigt idag. Somnade också tidigt. Vilket ändå var rätt skönt. Jag sitter och hungrar efter frukost här i soffan. Jag har precis laddat ner Salems nya låt All day love. Så den ligger där i Itunes nu och väntas på att laddas över till Ipoden. Dagens planer är sola och bada vid flaten med några tjejer. Ska bli super mysigt. Vi ska ha med oss lite picknick lunch och annat gott också. Men runt tre-halv fyra måste jag dra mig hemmåt och byta om och fixa mig lite eftersom jag sedan ska på bio med mamma och Hanna. Vi hörs kanske innan jag sticker. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0