you know me. every second of my life is spend with you.

Tja. Har varit på friidrottsskola hela dagen. Kuligt ju. Vi körde stav, slägga och brännboll. Hade rast, lunch och mellis också ju. Umgicks mycket med Frida ju. Sen henke, jocke och jockes lillebrorsa. Fick skjuts hem av henke också. Kom hem för ca en timme sen. Har ätit glass och chips. Hehe. Vet fan inte vad jag ska göra nu. Suck. Vill cykla till Sofia och bara umgås några timmar. Skit. Saknar henne redan. Åh. Råttunge.


mmmmmmmmmmm hittade den här bilden nyss på datan som jag tog för några månader sen. JAG VILL HA DONKEN. :(


Kommentarer
Postat av: maja

hetter jockes lillebror jesper

2010-06-14 @ 20:33:53
Postat av: Rebecka

japp.

2010-06-14 @ 20:54:26
URL: http://smultrontrion.blogg.se/
Postat av: Anonym

ok bara undra för han typ går i min klass altså jesper

2010-06-14 @ 21:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0