Slaggen med M i bilder Del 1


Milica (och jag!) är glad när Salem är på tv



Tummen upp för killeeeeeeeeeeen!



Hehe, vi spillde ut heeeela jävla skålen med chips i soffan. Här har jag hunnit torka upp DET MESTA.



Milli fotar en misslyckad bild på när hon pekar finger till Eric Saade den snyggingen



Hehe... En galen becka



M's dirty fingers



Milica goin' crazy









Both of us






Lite knasig bild, men den var cool



Peace

Hon kom till mig ca 8 då bänkade vi direkt oss framför tvn med maaaassa snacks. Vi tittade på melodifestivalen, som vi båda egentligen tycker är skittråkigt men tittade eftersom Salem Al fakir skulle vara med OCH det var ju final. Efter det var slut, och vi hade dansat, ätit och fotat lite började vi titta på The wedding singer. Men den var rätt dålig så vi gjorde i ordning oss och gick till mitt rum och tittade på Wild child istället. Men båda somnade framför filmen.


Kommentarer
Postat av: melissa

SV: jag skrev ett inlägg om den i december! :) Kika i arkivet! :)

2010-03-15 @ 18:54:42
URL: http://melissablogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0