5 saker jag inte vill ska existera

• VISSA BUSSMÄNNISKOR När folk som kliver på bussen sätter säg bredvid en när det finns andra, helt tomma platser/rader. Liksom, varför? För att fylla bussen som den ska fyllas?  Gillar faktiskt inte att sitta bredvid okända människor. Men det händer ju. Men inte ska det behövas göra när det finns andra möljigheter. Näe, lägg av med det.

EN BLOGG UTAN LÄNKAR När folk inte har länkar på sin blogg. Okej kan förstå till viss del, kanske inte är jättefint och det tar plats och lalala. Men folks bloggar jag gillar borde väl ha kompisar med lika bra bloggar. Då vill man ju läsa deras också. Så alla, skaffa länkar på era bloggar och länka era kompisar.

ATT VISKA När folk ska viska. Alla gör det, jag vet. Men varje gång någon viskar så undrar man ju om det är om en själv. Om dom snackar skit eller något. Jag hatar verkligen när folk gör det. När jag var mindre så var jag alltid rädd för de äldre i skolan. För jag trodde alltid de viskade om just mig (när de viskade). Så sluta med att viska, åtminstone inte allmänt. Gå till ett annat rum eller något.

JÄVLA MUSPEKARE SOM STYRS AV SIG SJÄLV När man råkar kryssa ett fönster på internet av misstag. När man håller på med en grej och plötsligt är allt man gjort borta. Så irriterande bara.

BUFFRING När videos/filmer/youtubeklipp osv ska buffra så länge. När det tar evigheters evigheter att en film ska ladda klart. Också bara irriterande. Tålamod är inte min bästavän. Men.. det är ju (väl?) ingen sak man kan ändra på direkt.


Kommentarer
Postat av: Milica

Haha den handlar ju inte direkt bara om det ägghuvud :D

2010-03-24 @ 17:03:03
URL: http://millli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0