About the day. My day. My birthday.


Haha, Diana och Natalija i skolan för några dagar sen. Snyggingar.
 
Kom som sagt nyss hem från Milica då min mamma hämtade mig och Amanda därifrån. Vi släppte henne hos sig. Har precis satt i mina linser och sitter och chattar lite med Natalija om att jag faktiskt inte längtar jättemycket tills imorgon, då min födelsedag är. Det är klart det ska bli kul och jag längtar lite till skolan och dagen men det är ingen jättestor grej. Kanske börjar växa upp? Haha näe men när man var mindre var det ju att man snacka om det i typ 2 månader innan, räknade dagar, var spänd och inte kunde sova natten innan, vaknade alltid innan de kom och sjöng och låtsades vara överraskad. Right? Men det är inte samma grej längre helt enkelt. Lite tråkigt egentligen. Men, men. Ska bli skitkul att komma till skolan då jag påminnt min basgrupp ungefär 1000 gånger att min födelsedag är imorgon + att Diana fyller samma dag! Ohlala. Kommer bli as nice. Jag tror jag bloggar imorgonbitti om ni har tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0