Can somebody tell, is it Heaven or hell




Godmorgon!
Hihi, typ första gången på lääänge som jag bloggar på morgonen. Men vi börjar lite senare idag så jag går om en timme till bussen. Chilleripill! Min syrra, Hanna, har varit här över helgen också. Och i lördags hade vi gäster på middag. Sen tittade vi också på melodifestivalen. För det är nämlilgen så att en vi känner har skrivit låten Heaven or Hell. Vi röstade som galningar. Tror jag röstade ungefär 30 gånger, så som resten av alla som var där. Alltså la bara jag ner ungefär 200 kronor på. Gosh! Synd bara att den där jävla Pernilla Wahlgren gick vidare istället för dom... Men Salem al Fakir kommer ta hem hela skiten. Han äger ut alla. Lovar.

Men nu är det dags att börja fixa sig! Pusshej ♥


Kommentarer
Postat av: KATYA

sv: photoshop 6.0 :)



synd att låten inte gick vidare <3

2010-03-08 @ 15:44:33
URL: http://katyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0