Huvudvärk från ett ica besök


Ica SUPERmarket? Skulle inte tro det...

!Nu är jag klar med kursen!

Följde med pappa till ICA nyss och vi handlade massa mat som jag hade tjatat mycket om. Nästan tomt ju!... Nej. Det fattades mest bara gott. Och det räknar jag som tomt. Hehe. Men att gå inne på ICA med starka 60 watts lampor och kyla överallt resulterade huvudvärk... Så nu sitter jag här bredvid kära mor och tittar på... öhm Antikrundan tror jag. Ska alldeles strax ta mig en dusch och göra i ordning mig sedan bänka mig framför tvn en stund. Efter det är det tänkt att jag ska sova bort mitt sjuka jag och vakna till mitt friska jag.

Dags att passa schemat! Sov sött. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0