I find the signs of spring all over now


Foto: Rebecka Wallberg | Plats: Utanför mitt hus, på gården.

Godmorgon. Är hemma från skolan ännu en dag. Åh, behöver egentligen åka till skolan för att plugga kurs samt redovisa matte 6 och plugga franska 6. Men får väl försökam göra det hemma i stället. Men jag mår bara så jävla dåligt. Huvudvärk, hängig, kroppen orkar inte, yr, illamående, feber osv. Puh. Har hur som helst tittar på ett par avsnitt Vänner och käkat en rostad macka med ägg på. As gott.

Natten var jättejobbig. Vaknade av att jag inte kunde andas pågrund av att näsan var täppt och halsen och munnen blev helt torr. Jag ropade på pappa som gick och hämtade vatten och Ipren till mig. Jag tog tempen och hade 39 graders feber och hade ont överallt. Fattar inte vad jag är för sjuk. Något virus typ? Det är tydligen fler än jag som varit sjuka. Vendela, Jasmine, Rebecca, Amanda och Diana. Vad jag hört i alla fall. Nu ska jag återgå till tv tittande. Hörs senare! Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0