Idrott med curling


-fia förra gången vi var i rackethallen

Sista lektionen idag var idrott och vi var i rackethallen och spelade inomhus curling. Hihi, hade roligt med alla tjejer. Har ett par filmer från det som jag lägger upp senare. Men efter idrotten träffade jag och fia våra gammla vänner Felicia och Sofia. Vi gick till donken och käkade lite glass och pomfritt och hade lite trevligt. Sen dorg vi till centrum och vandrade omkring lite i H&M. Efter ett tag skulle Felicia åka hem så alla drog hem. Jag också nu åka på linsprovning hos optikern. Men vi hörs efter med bilder och videos!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Hahha visst är det svårt? Tyckete iaf jag, provade det på sportlovet

2010-03-16 @ 19:12:23
URL: http://livetenligtebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0