I'll be there for you, when the rain starts to pour.


Foto: Rebecka Wallberg | Beskrivning: För ett par dagar sen, våååår. ♥

Hej mina vänner. Har ätit middag nu och tagit en Alvedon. Svettas ganska mycket (euw) men det beror på att febern går ner. Ska nog duscha senare. Tänkte också ladda över lite nya låtar till Ipoden. Om jag orkar dvs. Har chattat med Milica i nästan 2 timmar om allt och inget. Och jag har tydligen just blivit pwneeeeed på grund av ett snack om Vänner på tv. Haha. Pallar inte berätta. Ska fortsätta titta på Vänner, som går på tv nu.


Kommentarer
Postat av: Amanda Fritzon

Hej gumman, vi saknar dig i skolan. När kommer du tebax?<3 Sen tänkte jag fråga om du är ensam hemma under dagarna<3



Sv: Nej, jag var i skolan. Men mår inte så bra nu, kanske inte ska gå imorgon.



Love u! Kramar Amanda <3

2010-03-24 @ 20:21:01
URL: http://studioamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0