It's like you're always stuck in second gear


Tagen från M

Oj! Fett bra jag är på att blogga. Not. Har haft en as bra dag. Har ju saknat alla! Hade kul och redovisade ändå matten och så. Stannade en timma efter skolan för att vänta på Natalija, med Milli. Vi lekte lite kurragumma sen mobbade Daniela och jag milli lite. Kittlades och så. Haha, hon skrek såklart bara över hela skolan.

Sen stack jag, Natalija och Milica i alla fall till trollbäckens c och köpte Ben n' Jerrys och 7'up. Vi gick av några hållplatser innan henne så promenerade vi dit. Natalija öppnade glassburken lite för att smaka typ sen börjada alla äta. Haha. Drack läsken också. När vi kom till henne lekte vi med hundarna lite, åt upp resten av glassen och tittade på lite av en film. Pappa kom och hämtade mig runt 5.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0