Je bois du chocolat chaud



Tja! 
Jag sitter och smuttar på en varm oboy med grädde. Möms! Familjen kom nyss hem från middag hos farbror och kusiner. De var nämligen lite släktkalas för Madde, som fyllde 40 idag. Trevligt med mat och fika. Vi satt och tittade på solsidan och busade med småkusinerna lite.

Efter skolan följde Fritzon, Rasol, Alenstål och Hallerheim hem till mig. Vi bakade kladdkaka, fotade, snackade och hade allmänt roligt. Kollade på lite störda videoklipp också. Haha, DIANA. Det är ingen hemligthet att jag är STÖRD! Men sen drog alla hem vid 5, då jag skulle iväg. Nu är jag så jävla trött så det är inte sant. Ska vara uppe lite till och titta på tv. Sen blir det godnatt för mig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0