milica är bäst, ingen protest



Hali halo Rebeckas blogg/läsare. Rebecka har typ inte bloggat på över tre timmar. Man skulle kunna säga "hon är sjuk och hon orkar inte". Men det är en lögn! Hon sitter och chattar med mig på msn. Rebecka är en ond liten griskulting och vill er inget annat än något ont! Hon vet ej att jag ligger i min säng och skriver detta. Då skulle hon mörda mig!!! Jag äter mask just nu. Fett gott. Majs är också gott. Alla är sjuka. Lista på dom som vart sjuka den här veckan:

  1. Vendela
  2. Jasmine
  3. Rebecca
  4. Rebecka
  5. Amanda
Inte särskilt kul. Dom har säkert värsta viruset som kommer mörde hela världen. Bäst att ni inte läser hennes blogg. Ni kanske också dör! Hohoho. Juste. Ni kanske vill veta vem som bloggar? Det är ... Milica! Som man kanske märker i rubriken. HOHOHO. God jul.

hoppas ni förstår att inget i inlägget var seriöst

Kommentarer
Postat av: Amanda Fritzon

Rebecka, skulle gärna vilja prata ut lite. Känns som jag har ingen att snacka med just nu, inget allvarligt eller något speciellt. Men bara snacka lite..

2010-03-25 @ 22:46:12
URL: http://studioamanda.blogg.se/
Postat av: Jasmine Cookie Brown

omg milli hahahahahhaha

2010-03-26 @ 20:38:08
URL: http://jasminebrown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0