sometime in the future, this photos may will bring memories



-Jag (/vi) bjuder på de fula bilderna.

Om kvällen, 20 mars: Amanda kom lite tidigare än alla andra, sen kom Milli. Resten av gästerna kom runt 6. Förutom fia, som kom vid 7. Men vi satte oss nästan direkt och käkade middag som jag fixat. Förrätt, vitlöksbröd med tzatziki. Varmrätt, kycklingspett med potatisklyftor och några kalla såser till.  Efterrätt, kladdkaketårta som blev misslyckad men god. Sen lalade vi runt, fotade ja och hade allmänt kul. Vi körde också en frågesport som jag snabbt hade knåpat ihop på 10 minuter. Den handlade om massa tv serier. Men vissa hade ingen aning om svaren så alla hade inte jättekul. Haha. Sen tittade vi på en film som var halvbra. De drog hem runt 11-12. Hade en bra kväll hur som helst.

Kommentarer
Postat av: Jasmine Cookie Brown

sv: frankrike planer? :O Aa vet :( puss

2010-03-21 @ 14:01:54
URL: http://www.xoxo.devote.se
Postat av: Milica

Jag vet väl att det är söndag?

2010-03-21 @ 15:37:34
URL: http://millli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0