sweety, you look so blue


-Hehe cp bild tagen nyss

Sorry för att inte uppdaterat efter skolan. Men Frida ringde mig nyss och vi snackade i typ 20 minuter om allt och inget. Hehe. Sitter hur som helst just nu och dricker varma koppen. Folk som inte vet vad jag snackar om när jag säger varma koppen; Det är som soppa i kopp, man köper pulver och häller i vatten. Kokar också nudlar och tittar på Ghostwhisperer som går på tv. Senare ikväll är det träning också, springträning. Ska hämta nudlarna nu.

Kommentarer
Postat av: Issa

hej ! ,

du är med i en tävling på min blogg, vinner du blir du alltså veckans blogg. ! du kan ju rösta på dig själv ! :D

2010-03-22 @ 18:25:30
URL: http://bliszabella.blogg.se/
Postat av: Issa

hej ! ,

du är med i en tävling på min blogg, vinner du blir du alltså veckans blogg. ! du kan ju rösta på dig själv ! :D

2010-03-22 @ 18:25:51
URL: http://bliszabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0