i don't even now how to spell it


Bjössar på den bilden på det finaste paret i världen


Skitkass uppdatering igår, jag vet, men ändå hade jag 60 besökare!? Sjukt ju.

Aa, men kom nyss hem från att ha varit med Amanda, Jasmine och Sofia. Jag och Amanda drog till donken efter skolan och satt och väntade på Jasmine och Sofia som var och hämtade pengar hos Jasmine. Medans vi väntade hade jag och Amanda lite roligt. Och sen var det en grej med några killar, som Amanda tyckte var skitläskigt/skabbigt. Sedan kom J och S och vi åt lite pomfritts och drack lite läsk och så sen åkte Jasmine hem och jag, Sofia och Amanda tog bussen till stallet för att vara med Amanda en liten stund. Men jag stog inte ut med hästlukten så jag stack hem. Nää, men jag behövde hem för att PLUGGA som jag måste göra NU! Så hajdo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0