don't look at the pictures if you don't want to drewl


Första pannkakan blev liiiiiiiiiite misslyckad. Den andra likaså.



Stekande pancake



Fett nice bild. Haha, ser bara liiite tillgjord ut.



Dränkte dom med glass, blåbär och vaniljsocker. Möms.





Inte lika tillgjort när man satt igång att äta


Nu har jag tjockat i mig drygt 8 pannkakor. Jeeeeevlar vad jag är mätt just nu. Sitter och tittar på Life of Ryan på Mtv. Han är så söt. Jag ringde Milica för ett tag sen och pratade lite. Hon kommer till mig vid 8 ikväll. Innan dess måste jag handla lite gott, duscha och städa. Ska nog börja med att städa. Vad gör alla andra för roligt denna soliga dag? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0