But i'd never leave you, no I never would


Bild: Google
| Redigering: jag

Tjenare. Nu är Rebecka hemma från skolan och hon tittar på Jon, Kate och åtta barn. Hon tycker det är skoj. På tal om skoj fyller Rebecka (och DIANA!!!) år om 3 dagar. Och nu ska Rebecka också baka chokladrutor. Hon var så himla sugen... Medans Rebeckas bakelse står i ugnen ska hon också göra lite svenska och franska. Rebecka kommer nog bjuda på några bilder på hennes kaka.

/Rebeckas tredjeperson...

Okej, fan vad cp. Jag börjar om. Jag kom hem från centrum nyss, gick runt i några minuter med Sofia, Diana, Natalija och Vendela. Efter det gick jag och fia och köpte glass. Sen tappade jag mobilen i en vattenpöl och fia börjar garva och jag skriker åt henne "DET ÄR INGE KUL!!!!!!" sen börjar jag också garva åt hur mobbat det lät. Sedan fick vi springa till bussen. Haha, fan vad jag älskar vädret idag. ÄlskaÄlskaÄlskaÄlskaÄlskaÄlska. Sol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0