Mars 17, 2010. Vi kan kalla den kladdkakedagen.


En lite cp M och en lite cp A. Allt som vanligt då. ;)

Ojsan. Har inte bloggat på ungefär 22 timmar. Hehe. Ursäktar mig för det men jag har haft fullt upp med att haft kul med Milica och Amanda. Stannade kvar en timma efter skolan, då jag hade ett så kallat ph-samtal för er som inte vet. Sen tog vi tre bussen till Millis place. Vi bakade kladdkakemuffins, pratade och diskuterade olika saker, åt middag och tittade på några avsnitt av Vänner. Hade det mys helt enkelt. Haha. Kan kortfatta mig med lite saker som hände; kladdiga becka fingrar som jagar milli, knäcka ägg i pannan, milicas tand, halvmisslyckade muffins (men goda!), lamm/får/vegitarian, M's fuck'd up data, Milicas katt som bestämmer över kladdkakeformar och milicas skrik som skrämmer honom, smelly cat osv osv. Det finns tusen mer grejer att komma på. M och A, kommentera grejer som jag glömt! Hade i alla fall som sagt skitkul, som vanligt med er då.

Kommentarer
Postat av: Milica

HAHahahha nero

2010-03-17 @ 21:20:35
URL: http://millli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0