Utkast: Mars 20, 2010

Förlåt förlåt förlåt. Ingen bra uppdatering alls de senaste dagarna. Har haft fullt upp med att fira. Hehe. Igår var det så jäkla kul. Efter skolan åkte jag, Milica, Vendela och Sofia till centrum. Vi köpte hårfärg till mig på kicks. Sen följde milli med mig hem och min syster hjälpte oss att färga mitt hår. Ni kan få se bild sen.

Milica åkte sen hem och jag åkte till restaurangen Koh Chang i tyresö. Där hade jag stämt träff med Amanda, Diana, Sofia, Vendela och Jasmine. Amanda hade bokat bord också så vi fick en jättemysig plats på övervåningen. Lite senare kom Natalija och Moa också. Då beställde vi maten och satt bara och pratade och garvade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0