Min tredje dag som sjuk


Foto: Rebecka Wallberg | Beskrivning: Utanför mitt hus för några dagar sen.


Hej alla. Är hemma min tredje dag från skola idag som sjuk. Vaknade med illamående, lite hängig. Men tog febern och hade bara 36,7. Vilket betyder ingen feber. Skönt. Men fick ändå inte gå till skolan. Så nu sitter jag här och försöker få i mig soppa men känns som att jag kommer spy om jag äter mer... Amanda är också hemma och är sjuk idag. Vendela också.

Fan. Jag har en sådan jävla hicka. Riktigt grova också, nästan så jag flyger upp ur soffan. Seriöst. Aja, ska fortsätta titta på The voice.



Ps. Måste tillägga att jag haft bra besökare fastän min uppdatering inte varit den bästa de senaste dagarna. Har haft runt 60 faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0