Mars 3, 2010

































Vi bjussar på alla bilder. ;)

Igår var jag ju med Amanda och Milica. Haha, vi hade roooligt, roooligt. Många skratt. Jag gick ner och mötte dom vid vivo först så handlade vi lite ingridienser till cupcakes/muffins. Gick hem till mig sen och satte igång med bakandet. Dock var det typ bara jag som "bakade" men de underhöll mig kan man säga. De hjälpte mig med frosting/glasyr och städning istället. Vi gick sedan upp på mitt rum och åt cupcakes till en film, som vi inte orkade se klart och såg därför istället på lite simpsons. Efter det skulle jag käka så de drog hem. Tack för dagen tjejer! =)♥

Nu: Duschen + tvn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0