about my yesterday

Igår var jag hemma från skolan. Var hos läkaren vid halv tre och tog lite prover och så. Fick medicin och sånt. Sen drog mamma och jag till donken, köpte med en cola, cheeseburgare och en vaniljmilkshake på drive in. Åkte hem och typ vilade en stund.

Fixade mig, smink och kläder. Om jag får säga det själv så blev det as bra. Hihi. Och vad fixade jag mig för? Jo, Toves och 07SPA:s studentskiva! Jepp. Vi drog in till stan vid 6 och hämtade Hanna. Sedan svängde vi in på "Skyddsrummet". Där middagen hålldes, sedan efterfest för eleverna. Det bjöds på räkmacka, kyckling och potatisgratäng och chokladmousse. Inte tillsammans då. Massa tal, quiz och "lambos" också. Sen åkte jag, mamma och pappa (och resten av föräldrarna) hem runt 10-halv 11. Kul kväll. :)


Bild på lokalen från igår.


Mamma, Tove och pappa igår. Cool lokal va? Typ grotta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0