10.05.05











-As skön dag med massa skratt!
Ledsen för dålig uppdatering men jag har inte haft tid och inte heller orkat. Jag, Vendela, Diana och Sofia drog till vallen och åt choklad sen till centrum och tittade lite på h&m. Sen drog vi och mötte sjuka Jasmine vid hennes område och snackade lite. Vendela och Sofia drog till vallen före oss. Jag, Jasmine och Diana köpte chips och cola på ica, sen till vallen igen. Vi tittade på lite när Vendela tränade. Satt mest på en bänk i solen. Träffade några killar från min förra klass. Saknar faktiskt alla där. Alla var så roliga och sköna, killarna med. Aja, tog bussen hem och där satt Tom, Rasmus Stålhammar och Kevin. Jag snackade med fia i telefon, samtidigt som jag snackade lite med dom.

Sen dess har jag ätit middag, pluggat svenska och varit ute med Elin på studsmattan. Vi hoppade och satt och pratade lite om sommarn. Snart ska jag göra en macka och sen göra i ordning mig för sängen. Tvätta bort smink, byta om, borsta tänderna, gå upp på rummet, titta på tv (tila tequila, haha) och sen sooomna. Sov sött ♥


Kommentarer
Postat av: Jelena

Sv - Hahahah älskar :D

2010-05-06 @ 07:35:22
URL: http://jelenajankovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0