En nyvaken becka


Jag har nu sovit i fem timmar. Jag somnade runt ett, alltså när jag kom hem. Och då hade mamma lagat soppa och mackor till mig och ställt på en bricka. Men hann inte börja äta förns jag somnade som en stock. Men mamma har berättat att jag hade "vaknat" och gått i sömnen. Jag hade typ tagit brickan och vinglat omkring och spillt soppa på hela mig och sagt "Men vi åt det här i fredags i skolan. Det är rester från skolan". Som att jag inte kunde äta det då eller något. Haha, så hållde jag på sådär. Jag gick sen upp på mitt rum och sov i några timmar till. Vaknade runt sex tiden med fötterna på kudden, alltså fel håll. Min familj skrattade lite åt mig. Det kan jag förstå. Har ätit middag nu och ska fixa med bilderna från igår!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bild nummer 2

2010-05-11 @ 14:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0