Gårkvällen


Jag och Sofia kom dit runt 7, då var några redan där. Sen droppade resten av folket in och vi blev 14 st. Vi åt middag som bestod av kyckling, ris och currysås. Vi garvade massa redan vid matbordet åt lite dansgrejer, bodil m.m. Haha. Sen satte vi igång med dansandet. Musik dunkandes på volym 50 (som på bilden). Hade gjort en festlista på spotify. Skitkul. Drack energidricka, cola och åt massa chips.


De flesta gick vid tolv - halv ett tiden. Men jag, Rebecca, Milica, Sofia, Natalija och Vendela stannade kvar och slaggade hos Diana. Fast... vi sov ju inte direkt så mycket. Haha. Vi tittade på Taken sen snackade vi och sedan somnade Rebecca och Diana. Då var resten av oss tjejer skitflummiga så vi garvade som fan åt allt typ. Askul. Kastade lite ostbollar på Rebecca och så. Vid sex tiden somnade alla förutom jag, Sofia och Rebecca. Då satt vi på toan och snackade. Sen busade vi med Milica. Haha, skitkul. Stoppade in chips i hennes mun och snackade med henne i sömnen om skolan. Runt elva åt vi frukost och sånt.

Hela kvällen/natten var grymt rolig. Tack Diana och alla andra som gjorde den till det! :D
- ALLA SOM INTE DANSAR ÄR BOOOOOOOODIL!!!!! My milkshake brings boys better then yours!! Just idag är jag staaaaark! Veveeen. Ciggdansen. "Gillar du Rebecka?" "Jag vet inte riktigt"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0