Irriterad.


Kommit hem från stan. Är riktigt deppig just nu. Har varit och "shoppat" med Rebecca och Sofia. Om man ens kan kalla det shoppa. Blää. Hade två hundra kronor löst. Dom köpte jag ett par jeansshorts för. Sen hade jag 350 kronor på H&M (kort, typ). Så hade jag provat en bikini och en skolavslutningsklänning. Går till kassan, hon packar ned det i en påse och jag ger fram kortet. Så fungerar det inte. Kommer hem med endast ett par shorts. SUUUUUUUCK. Orkar inte! Skulle få klart det. Måste ha bikinin till beccas fest imorrn ju. Eller vill det. Åh. Åh. Åh. Jag ska gå ut och fota lite. Har så jävla tråkigt ändå. Lägger upp bild på shortsen sen. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0