JORDBRO UNITED MOVIEDANCE SHOW


Milicas dansuppvisning var grym ju. De hade ett filmtema med ett antal olika filmer. Vi gick på den "stora" showen. Pappa skjutsade i alla fall mig och Diana till jordbro, där det var. Mötte upp Milica utanför hälsade snabbt sen gick jag och Diana och handlade en smoothie och lite godis. Sen började den runt halv fyra. Vi hade ganska bra platser och jag har systemkameran med så lite bilder blev det. Dock lite suddiga, men ganska balla. Efter uppvisningen mötte vi Milica snabbt igen, men hon hade bråttom till nästa show så vi två drog vi till haninge c. Vi hittade först inte hur man tog sig, men tillslut såg vi vägen till tåget. När vi sitter på tåget så håller jag på med min jacka, så stoppar jag in snöret i min mun. Så fastnar jag i någon jävla stålgrej i min tunga. Jag och D garvade lite åt det. Vi gick på toa och sen satte oss och käka på donken runt fem. Satt väl där i typ trettio minuter. Tog sen bussen hem. Vi snackade en del om massa saker också. Vilket var bra. Tack för showen i alla fall gulle! *PROUD* haha. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0