Now put your hands up in the air and shake you body


-Haha, Linus är en kändis
Usch. Stress. Ska redovisa franskan (steg 7b) imorrn som jag tyvärr inte kan ett enda jävla skit på. Eller jo jag kan typ au magasine de vetemante. Typ... Jag är ledsen Jasmine och Moa, men jag tror inte jag kommer kunna redovisa... Förlåt. Sen ska jag redovisa engelska (steg 13) och ha NO PROV. Som jag inte kan typ något på. Så ska nog spendera dagen imorrn till att plugga till det. Jag vill inte missa Desperate houswifes. Pappa lagar nudlar till mig nu och jag har precis kommit hem från träning. Vi körde löpning, intervallträning, stafett och höjdhopp. Och lite styrka.

Nej, nu börjar det om tio minuter och jag ska duscha... HURRY!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0