Min fredag den 21 maj















-Haha bjuda ska man göra!
Igår på skolan var jag mest ute med Jasmine och Milica. Också med resten av gänget. Vi hade vattenkrig, solade och massa på skolgården. Skitnice väder, massa sol och värme. Efter skolan stannade vi en timme och pluggade sen åkte jag, Rebecca, Vendela och Sofia till mig. Köpte cola, sprite och två påsar chips och la oss på stranden vid öringesjön och solade och badade. Jätteskönt! Rebecca stack lite tidigare men resten låg kvar nån timma. Sen gick vi till stora gungan, Vendela åkte hem och jag och Sofia låg i gungan och asgarvade i några timmar med chips och läsken som var kvar. Skulle sen sovit hos Sofia men började må illa och somnade vid nio i soffan, vaknade runt elva och fortsatte sova i min säng istället. Mår bättre nu i alla fall. Hoppas alla hade en lika bra fredag som jag. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0