Now we talking blurry


Japp. Här sitter man i soffan med huvudvärk. Sista timmarna i skolan, alltså huvudvärken was killing me. Lagade massa mellis direkt när jag kom hem. Har ätit tre mackor med skinka och paprika, ett glas oboy och två bullar. Det var eftersom lunchen smakade bajs och jag fick inte i mig mycket.

Idag har jag inte fått jättemycket gjort. Jag har jobbat engelska och franska. På morgon bgn gick jag iväg på toa och snackade med milli i tjugo minuter. Haha, när jag kom tillbaks trodde folk jag hade bajsat. Sen har jag vandrat omkring. Kommer inte ihåg så mycket. På eftermiddagen satt jag, Natalija och Milica i alla fall på en stor toalett. Vi lyssnade på musik, pluggade lite och jag och M gjorde en musikvideo till closer. Hehe.

Nu ska jag ringa Sofia. PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0