Sun in my face and i'm kind of happy




Aaaaaah. Har solen rakt i facet just nu, vilket är halvskönt men ändå asbra. Tänk att sommaren närmar sig. Wooooho. Har mår många planer jag vill göra. Gröna lund typ 1000gr, flaten med tjejerna, slagga hos folk, tälta, sova på studsmattan och på taket, åka runt, gå på stan, åka till havet, gå på restauranger, äta glass, ha fina kläder, shoppa, bada, springa, hoppa studsmatta, äta gott, sova. Listan kan göra längre...

Nu är jag i alla fall hemma från 2 timmars träning. Vi körde häck, höjd och löpning. Sen styrka. Jag sitter och laddar milicas ipod och ska sätta igång att skriva lite på min berättelse. Äter kaka som ni ser på bilderna också. Senare ska jag på promenad med Sofia. Ska bli skönt. Hon bangade ju sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0