There's nothing else I can do.








Hejhej! Idag i skolan gjorde jag franska, redovisade 7a (kläder). Intressant, jag vet. Haha. Råkade glömma Milicas ipod i klassrummet också så jag fick lite panik och sprang runt i hela skolan som en galning. Men vi hittade den till sist. Yesbox. Jag, Diana, Sofia, Rebecca och Milica satt inne på en toa och käka massa chips som Sofia hade med sig. När vi slutade, runt ett, tog jag Vendela, Milica och Sofia bussen till brandbergen och solade solarium. Min första gång. Haha, men blev inte så brun. Bara 10 minuter. Sen vidare och handlade Dianas present. På bussen hem garvade jag och Sofia som fan. HAHA! Dööör. En gubbe gäspade så att han lät som han skrek typ. Skitstörd.

Ps. Grattis Frida, gumman på 13 årsdagen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0