UNAGI, UNAGI, I LOVE UNAGI!


Hej människor. Idag har jag gjort en massa. Först var jag i vallen med Vendela och Sofia. Vi spelade lite fotboll och solade i ca en timme. Milica kom hit runt fem, vi gick till Öringe tog årets första dopp. Det var iallafall fett kul. Sen gick vi hem till mig och fixade oss lite för att sen gå till Vivo. Vi köpte lite godis, fanta och en marabou crisp grej. Efter det så gick vi till Öringe sjön igen för att träffa Sofia och Vendela. Vi fyra hade jättekul. Vi åt chips, godis, choklad och dack fanta. Så hade vi det mys, snackade och sånt. Runt tio så gick vi till en gunga och sen gick vi hem. Nu har jag och Milica ätit fruktsallad med grädde och så tittar vi på Vänner. Hörs kanske ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0