Förlåt för tros-showoff.















Sorry, för lite trosor som syns på massa bilder. Men det är inget ni dör av. Hittade inte mina långa linnen så, ja. Dagen har varit chill. Jag och Milica somnade runt tre i natt och vaknade runt nio. Vi stekte pannkakor till frukost. Sen åkte hon hem elva. Då tog jag cykeln helt ofixad till Sofia, där Vendela också var. Vi tittade på Tzatziki innan jag cyklade hem igen för att äta lunch. Sen städade jag och rensade hela min garderob. Jobbigt, men nu är det skönt. Men tomt blev det. Behöver shoppa!! Men har inga pengar... Jaja. Senare cyklade jag och Sofia till vallen. Vi köpte glass och gungade på ett annat ställe. Hade allmänt roligt!

Nu ska jag tvätta bort sminket och lägga mig och titta på The perfect man som går på trean just nu.
Sov gott! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0