Shadows dancing upon the wall



-Såhär ser jag då ut idag. Hehe, jag blev lite uppsvullen där på slutet...
I skolan idag så har jag gjort mycket svenska och redovisat 7b! Woho. Så nu kan man ju siffrorna upp till 1000 på franska. Lite coolt ju. Jaja, var ute och kickade lite fotboll också med Sofia, Vendela och Diana i det as varma och fina vädret. Det har varit ca 30 grader i solen hela dagen. Sen satt jag, Diana och Sofia på en toa och snackade om allt och inget. Efter det plugg med Vendela (Linus, John och liiite Milica).

När vi sedan slutade runt två så går jag ner till skåpet och tänkte ta fram skåpnyckeln. Så jag springer runt och letar lite överallt och frågar lite folk. Så går jag till toaletten där jag, D och S satt. SÅ LIGGER DEN I TOALETTEN! Blir lite lack och skriker på C, J och S. Men dom var inte till mycket hjälp. Dom bara skrek "EUUUW" typ. Daniel och B-A hjälpte mig plocka upp nycklarna i alla fall. Jag fick sen springa till bussen, men missade den så fick sitta i en halvtimme och vänta på nästa...

Nu ska jag steka köttfärssås och koka makaroner för att sedan sticka på tävling (stafett!). =)


Kommentarer
Postat av: Jasmine Cookie Brown

Vem e J :O

2010-05-19 @ 18:58:21
URL: http://jasminebrown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0