FÖRSTA GRÖNA LUND TUREN 2010 2/5









































Alla fick skjuts till grönan. Där möttes vi alla och sedan stog jag i lång kö i ca 30 minuter för att fixa guldkort. Sen gick vi in. Körde typ Insane (inte jag) och Extreme först. Sen allt annat. Åt thaimat och chillade lite. Sen var det mer karusellåkande. Vi köpte sockervadd också, gotti gotti. Runt 5 åkte Vendela hem och vi runt 6. Hade grymt roligt hela dagen! Skrek och sjöng i nästan alla grejer. Åkte extreme och jetline mer än en gång. Hihi. Jaja, nu ska jag göra i ordning mig! Godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

Rebecca sa att Extreme var stängd... :S

2010-05-03 @ 20:11:15
Postat av: Rebecka

What? nej det var den inte!

2010-05-03 @ 20:19:51
URL: http://smultrontrion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0