Maj 22, 2010



- © rebecka wallberg | bilder tagna imorse
Godmorgon! Sitter på framsidan och solar i bikini med datan i knät. Det är jag och musiken som chillar just nu. Eller... har faktiskt ett getingbo precis bredvid mig också. Känns ju mysigt. Jaja, snackade med Milica nyss i luren. Vi pratade om allt från gårdagen till dansen. Hon ska ha uppvisning hela helgen och jag önskade henne lycka till. Jag och Diana ska också åka och kolla på henne på söndag! Kul, kul. Jag vaknade imorse runt sju, åt frukost runt åtta och sedan dess har jag legat här och stekt. Jag har en bikinilinje, folket, och den ska minsann bli tydligare. Vill ha bruna ben också så att jag kan vandra runt i bara skjorts på dagarna.

Dagen ska spenderas med Vendela. Vi sticker in till grönan runt halv tre tiden tror jag. Ska bli kul. Det är sommarkrysset ikväll också. Ännu roligare! Eric Gadd och AmyMacDonald är exempel på några som är där och uppträder ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0