time is so short and i'm sure. there must be something more.

Sitter med becca i min säng nu. Vi har ätit nudlar och äpplen. Haha. Och tittat på Desperate houswifes, som idag var ett skitspännande avsnittt. Åh, jag vill se nästa nu! Får vänta en hel vecka. Jag har i alla fall duschat och sitter i mjukiskläder. Samma med Rebecca. Vi ska gå ner och göra té, fixa med täcken och sen planera lite grejer. Som morgondagen och lördag. Båda är trötta så vi lägger oss nog sen.

Couger town tittar vi också på nu. Nice.



det är tydligen johannas tröja. hade den bara på kvällen efter jag duchat men ändå. hehe.

Kommentarer
Postat av: H

det där är johannas tröja! glömde säga att jag la den där :)

2010-05-26 @ 17:17:50
Postat av: H

haha, det är nog lungt ;)

2010-05-27 @ 21:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0