10.05.04 was a good day

-Måste börja med att säga att jag har haft 90 (89) besökare de två senaste dagarna. Det kanske kommer ligga så nu. Välkomnar ni nya läsare i alla fall! TJEEEEEENARE.

Kom nyss hem från älskade och grymt saknade Amanda! Åh. Hon har, som jag kanske nämt här i bloggen, legat på sjukhus i en väcka efter att ha ramlat av hästen. Hon berättade hela historien om från början om hur allt var på sjukhuset m.m. Hon är på bättringsvägen nu men ligger för det mesta i sängen.

Det var i alla fall jag, Rebecca och Vendela som åkte till Lidl efter skolan, köpte godis och cola. Sen hem till Amanda och gottade på det. Det var liksom som en "Krya på dig!"-present. Hon tror och hoppas att hon kommer nästa vecka i alla fall. Och det hoppas jag (vi) med! Nu har jag hur som helst käkat middag och ska plugga lite innan vi sticker. Vi hörs. ♥







Krya gumman ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0